Results 1 to 17 of 17

Thread: Police: Teen posed as reporter at Shea

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    131
    Rep Power
    0

    Police: Teen posed as reporter at Shea

    http://news.yahoo.com/s/ap/20060819/ap_on_sp_ba_ne/bbn_mets_fake_journalist

    And here's his myspace ladies and gents... http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID =24166982

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    3,729
    Rep Power
    5570943

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    Haha I wonder if that's what he did to get his picture with all those famous people... seemed to have worked!

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    677
    Rep Power
    0

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    LOL
    what an awesome kid
    People used to think that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead. But sometimes, ...only sometimes the crow brings that soul back to set the wrong things right.<br />

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    1,085
    Rep Power
    6825

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    I've done something similar to meet bands.&nbsp; Most of them don't even ask to see a press pass.&nbsp; I've met lots of people that way.&nbsp; That kid is way more awesome, though.&nbsp; That's high-profile.&nbsp; I hope he doesn't get jail time, even though he did commit a crime.&nbsp; I guess he just didn't think of the consequences.

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    10,106
    Rep Power
    60

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    hahaahahhaha, well that sucks.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    677
    Rep Power
    0

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    oh shit! they took the famous celeb photos of his myspace site, lol
    People used to think that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead. But sometimes, ...only sometimes the crow brings that soul back to set the wrong things right.<br />

  7. #7

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    Someone really has a crush on themself- hmm his hand must be really tired
    emos, hippies and GOATS... oh my

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    3,729
    Rep Power
    5570943

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    [quote author=mydeathspaceaddict link=topic=907.msg32695#msg32695 date=1156122956]
    Someone really has a crush on themself- hmm his hand must be really tired
    [/quote]

    Hehehe my thoughts exactly... little rich spoiled kid from ny..

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    635
    Rep Power
    0

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    he might get 7 years for that?! very very stupid
    <br /><br />

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    New South Wales, Australia.
    Posts
    125
    Rep Power
    158

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    Heh. 7 Years for that would be so f'ed up.

  11. #11

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    hey woot- how much time would he get in Australia?
    emos, hippies and GOATS... oh my

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    677
    Rep Power
    0

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    [quote author=mydeathspaceaddict link=topic=907.msg33095#msg33095 date=1156169062]
    hey woot- how much time would he get in Australia?
    [/quote]

    lol he wouldn't do time here.
    The cops would buy him a slab of beer and say congratulations on a job well done.
    People used to think that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead. But sometimes, ...only sometimes the crow brings that soul back to set the wrong things right.<br />

  13. #13

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    I am soooooo moving to Australia
    emos, hippies and GOATS... oh my

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    677
    Rep Power
    0

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    ;p
    I had a real bad fucking day today tho..
    Got pulled over for a random breath test...my car wasn't registered...I was going to register it today, it expired couple days ago.
    Cop noticed it wasnt registered
    got a fucking $537 fine
    =(
    People used to think that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead. But sometimes, ...only sometimes the crow brings that soul back to set the wrong things right.<br />

  15. #15

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    wow, that sucks- yeah&nbsp; you'd have to do a lot more then that to get a ticket for that muche here- you also get a 30 day grace period when your registration expires- ewww
    emos, hippies and GOATS... oh my

  16. #16
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    677
    Rep Power
    0

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    yeah its fucked :/
    assholes, 500 is heaps for me since im a student
    People used to think that when someone dies, a crow carries their soul to the land of the dead. But sometimes, ...only sometimes the crow brings that soul back to set the wrong things right.<br />

  17. #17
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    1,429
    Rep Power
    0

    Re: Police: Teen posed as reporter at Shea

    [quote author=woot link=topic=907.msg33099#msg33099 date=1156169497]
    [quote author=mydeathspaceaddict link=topic=907.msg33095#msg33095 date=1156169062]
    hey woot- how much time would he get in Australia?
    [/quote]

    lol he wouldn't do time here.
    The cops would buy him a slab of beer and say congratulations on a job well done.
    [/quote]

    ROFL.

    Yep.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •